תקנון
1. אתר היבואן הרישמי משמש זירה אלקטרונית, המאפשרת לספקים ולמשווקים שונים, לפרסם שירותים ומוצרים הנמכרים על-ידם, ומנגד מאפשרת למשתתפים בה לתת הצעות מחיר לרכישת אותם מוצרים או שירותים, ולזכות בהם, באמצעות סוגי מכירות מגוונים, הכל על-פי הוראות תקנון זה. למען הבהר הדברים, אין אתר היבואן הרישמי מעורב בעסקה שבין הספקים המוכרים את המוצרים או השירותים לבין הזוכים במכירות בזירה, האתר אך ורק מקשר ביניהם. יחד עם זאת, בכל מקרה שתתקבלנה תלונות מצד צרכנים, תפעל החברה מול הספקים בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לפתור את התלונה ו/או תקלה, לרבות בדרך של דרישה מהספקים להחליף לצרכן את המוצר או לפצותו בהתאם לנסיבות המקרה והכל במטרה לצמצם את הנזק שייגרם ללקוח.
מחירי הפריטים :
מומלץ לערוך סקר שוק לפני השתתפות במכירה ,הגשת הצעה וזכייה במכירה אישית ו/או הגשת הצעה שאושרה במכירה קבוצתית, מהווה קנייה של המוצר המחייבת את הזוכה בתשלום מלוא הסכום שהוצע על ידו עבור המוצר לרבות דמי משלוח כמפורט בפרטי המכירה (להלן:"הסכום לתשלום") חיוב הזוכה בסכום לתשלום יתבצע באמצעות חשבון כרטיס האשראי אשר נתן הזוכה לנציג/ת שירות הלקוחות של היבואן הרישמי לאחר הזכייה.
ביטול עסקה
ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול הביטול תעשה
בתקשורת אלקטרונית .
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן. ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה. ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר, באריזתו המקורית. ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר. ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי. ח. סייגים לזכות הביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן, מוצר או שירות שהוא מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה-1995 וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית, ושירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם ממועד ביטול העסקה עד מועד מתן השירות חלפו פחות משבעה ימי עבודה.
ביטול הליכי מכירה וזירות
הנהלת היבואן הרישמי שומרת לעצמה את הזכות לבטל הליך מכירה באתר באם יתברר לה שחלה תקלה מהותית בתקשורת ואו בעיה טכנית אחרת שמנעה ממשתמשים את היכולת להוסיף ולהתחרות בהליך המכירה או בזירה באופן תקין.
איסוף עצמי
אין אופציה לאיסוף עצמי
מחסור במלאי
היבואן הרישמי עושה כל שביכולתו כדי לוודא, שהמוצר המוצג על-ידי הספק המוכר אותו יימצא ברשותו של אותו ספק, או כי מציע השירות המוצג באתר מסוגל להעניקו. החברה דורשת מספקיה לעדכן אותה מייד עם היוודע להם כי מוצר אזל מהמלאי. החברה תסיר מוצרים מהאתר שאזלו מהמלאי, או תציין בסמוך אליהם, כי המוצר אזל מהמלאי וכי זמנית לא ניתן לרכוש אותו.
איחור באספקת המוצר
במקרה של איחור באספקת המוצר, תאפשר החברה לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, או ביטול העסקה וקבלת מלוא כספו, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. אלא אם צויין אחרת במפורש, אספקת המוצרים תבוצע ע"י הספק ובאחריותו הבלעדית בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה .
אבטחת מידע ופרטיות באתר היבואן הרישמי
האתר מאובטח באמצעות טכנולגיות מהמתקדמות בעולם.
הדפדפנים המומלצים לשימוש
מומלץ להשתמש בדפדפנים אקספלורר מגרסה 8.0 ומעלה
שרות לקוחות
יצירת קשר
1700-501-162 / 052-2048852
שעות פעילות
ימי א'-ה' בשעות 10:00-17:00
ימי ששי וערבי חג 10:00-13:00
ניתן לפנות במייל לתיבה :hayvoanharshme@gmail.com